Scroll Top

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.

Τα προϊόντα μας μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.
  • Τελευταία κομμάτια : Είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά, αλλά έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα και θα τηρείται σειρά προτεραιότητας σε περίπτωση εξάντλησης του αποθεμάτος.
  • Προ-παραγγελία : Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.
  • Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας, αλλά το αναζητούμε για σένα στο δίκτυο προμηθευτών μας. *Θα ενημερωθείτε μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.
  • Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ;

Μπορείτε να κρατήσετε στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκετε εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύετε να τα αποκτήσετε. Η wish list εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη “wish list” και στο καλάθι αγορών.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε με 2  τρόπους:

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24άωρο στο eshop του scenthome.gr

2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2735181051

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ;

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά η τηλεφωνικά την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε:
Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα
Όλες οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών  από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00.

Παραλαβή από το κατάστημά μας στο Βλαχιώτη λακωνίας

ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το email
• Το email επιβεβαίωσης να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ/ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να αλλάξετε/τροποποιήσετε/ακυρώσετε την παραγγελία σας με 2 τρόπους:

  1. Τηλεφωνικά στο 2735-181051
    Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 20:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις15:00 

2. Μέσω email στο sales@scenthome.gr η με μήνυμα στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ του παρόντος ιστότοπου.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ;

Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ